اسمت را موج می‌برد

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



اسمت را موج می‌برد

اسمت را موج می‌برد

خودت را کشتی

موهایت را باد

و یادت را …

دفتــر گــم ‌شــده‌ام!

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

 

از تو چه میماندجز چند تکه کاغذ قدیمی..

و گاهی عکس های زرد شده..

و از من چی میاند...

جز مشتی احساسات بی دلیل...



نظرات شما عزیزان:

مظفر
ساعت17:10---21 خرداد 1394

سلاو عه طا وبلاگه که تم دی جوان بو . بوخوتو بنه ماله ت خوش به ختی داواده که م . تورکه گیان
پاسخ:سلام عمومظفروبلاگ منه ن بابام من یگانه ام ممنون ک سرزدی خوشحال شدم ب خانواده سلام برسون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





1 خرداد 1394برچسب:, ساعت 20:38 توسط ♀yeg@ne♀